הושלם המצוד: נלכד המחבל שביצע את הפיגוע הבוקר

    אבי יעקב 1 Comment on הושלם המצוד: נלכד המחבל שביצע את הפיגוע הבוקר

    כוחות הביטחון עצרו בבית לחם לאחר חילופי אש קשים את המחבל שביצע הבוקר את פיגוע הירי בצומת תקוע בו נפצע באורח קשה אלראי קאפח בן ה35. הלכידה התבצעה בשיתוף צה"ל, מג"ב, והשב"כ

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי צה"ל ומג"ב בהכוונה מודיעינית של שב"כ עצרו את המחבל החשוד בביצוע פיגוע הירי בצומת תקוע. על פי דיווח ערבי, המחבל נעצר בבית לחם. את המעצר ביצע כוח מיוחד בסיוע השב"כ שהביא את המיקום המדויק של המחבל.

    לאחר שמהבוקר ישנו כתר נושם על בית לחם, כוחותנו קיבלו אינדקציה מודיעינית של שבכ וצהל על הימצאותו במסגד בעיר. כוחות דובדבן שקפצו לזירה נכנסו לעיר יחד עם כוח בידוד של גדוד רם ומג"ב. הכוחות הוציאו את הפלסטינים ששהו במסגד עד שלבסוף גם המחבל יצא מהמסגד והסגיר את עצמו.

    ברכבו שנטש נמצא נשק מסוג m16. היו במרחב גם הפסדים שנוהלו עם גז ואלפא

    כזכור, בשעות הבוקר פתח מחבל בירי ופצעו את אלראי קאפח בן ה35 באורח קשה ואת שתי בנותיו, נערות בנות 14 ו-9 באורח קל. כוחות צה"ל החלו בסריקות אחר המחבלים שנמלטו.

    צוותי מד"א, איחוד הצלה וכוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לגבר, כשהוא בהכרה ומצבו יציב ולשתיים הנוספות שנפגעו מרסיסים והשלושה פונו לבית החולים שערי צדק.

    חובש בכיר במד"א נתנאל רבי וחובש רפואת חירום במד"א אביחי טובי סיפר: "הגענו למקום תוך דקות ספורות וראינו המולה רבה. גבר כבן 35 שכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. 2 פצועות נוספות שהתהלכו במקום, נפצעו באורח קל מרסיסים ופונו לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי".

    לאה קליין חובשת איחוד הצלה מסרה: "בסיוע צוותי רפואה של צה"ל וחובשים נוספים הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 35 שנפצע מירי ולשתי בנותיו (בגילאי 14 ו-9) שנפצעו מרסיסים. הגבר שמצבו מוגדר בינוני עד קשה בהכרה ויציב פונה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים".

    דובר צה"ל מסר: בוצע פיגוע ירי מרכב חולף בצומת תקוע. אזרח נפצע כתוצאה מהירי ושתי אזרחיות נוספות נפצעו מרסיסים, לוחמי צה"ל סורקים במרחב.

    בבית החולים שערי צדק עדכנו: ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא פצוע כבן 30 מפיגוע הירי באזור תקוע. הפצוע בהכרה ובמצב יציב עם פצעי ירי בפלג גוף עליון. לאחר הערכה ראשונית מועבר לבדיקות הדמיה ולהמשך טיפול.



    1 תגובות

    מיין תגובות